Kim jesteśmy

Jesteśmy dynamiczną agencją gotową podjąć się każdego wyzwania w zakresie marketingu internetowego...

A to oznacza, że wciąż uczymy się nowych technologii i rozwiązań dla naszych Klientów.

Wspólnie z naszymi Klientami wypracowujemy najlepsze modele kampanii a następnie wciąż je ulepszamy. Dlatego tak zależy nam na stałej współpracy.

Przykładamy szczególną wagę do profesjonalizmu w naszej pracy. Jeśli czegoś nie jesteśmy pewni lojalnie informujemy o tym Klienta...

Komunikacja z Klientem jest dla nas bardzo istotna. Na bieżąco informujemy o postępach działań.

Nie przekraczamy terminów, chyba, że tak wspólnie uzgodnimy i nie godzi to w cele naszych działań oraz zadowolenie Klienta.

Nasze

kluczowe przewagi


indywidualne podejście

Zanim zaczniemy cokolwiek robić musimy dobrze zrozumieć Twój biznes. Dlatego przykładamy szczególną wagę do spotkań, analiz i briefu. Tylko wtedy kiedy my i Ty – Kliencie, wiemy gdzie leży problem, możemy rekomendować skuteczne rozwiązania.

elastyczność w działaniu

Nikt nie ma monopolu na wiedzę. Zwłaszcza w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, marketingu. Dlatego zawsze w trakcie naszych działań na bieżąco analizujemy efekty i w razie potrzeby zmieniamy działania tak aby uzyskać zamierzony rezultat.

orientacja na osiąganie celów

Każda kampania ma swój cel. Rezultat jaki powinna osiągnąć. Dla nas to najważniejszy element pracy z Klientem – określenie precyzyjnego i mierzalnego celu a następnie przygotowanie takiej kampanii, która go pozwoli osiągnąć.

%

duże korporacje

%

średnie przedsiębiorstwa

%

małe i mikro firmy

Posiadasz doświadczenie w marketingu internetowym?

A może chcesz je zdobyć?
Zgłoś się do nas i wyślij swoje CV!

Aplikuj

FAQ

Niektóre z pytań naszych nowych klientów się często powtarzają. Zebraliśmy najpopularniejsze aby uprzedzić odpowiedzi zanim znów je usłyszymy…

Q: Czy marketing w internecie się opłaca?

O:  Oczywiście, że się opłaca o ile prowadzony jest mądrze. Nie sztuką jest wydać pieniądze na cokolwiek i cieszyć się potem “przymusowo” z jakichkolwiek efektów. Internet przede wszystkim daje unikalne narzędzia do analizy efektów naszych działań (wejścia na stronę, czas, zaangażowanie, powracający, CTR, UV itd.). Analiza efektów powinna być stałym elementem pracy marketera w internecie.

Wszyscy wiodący gracze na rynku reklamy internetowej zwracają uwagę na efektywność wydatków w internecie. Począwszy od Google, który w poradnikach dotyczących systemu AdWords szczególny nacisk kładzie na wskaźnik ROI (zwrot z nakładów na inwestycje). Jeśli będziemy go uważnie śledzić to każda kampania będzie dla nas opłacalna.

Nie chodzi o to aby w ogóle “być” ale aby uzyskać efekt swoich działań w internecie. To częsty błąd niedoświadczonym firm. Inwestują spore pieniądze w drogie materiały (np. video), które później nie są praktycznie przez nikogo oglądane. Efektywność takich wydatków jest zbliżona do zera.

Q: Internet jest tani, czemu to tyle ma kosztować?

O: Wysokość budżetu uzależniona jest oczywiście do oczekiwań klienta. Skąd zatem biorą się zaskakująco wysokie kwoty? I tu najczęściej mści się brak strategii obecności firmy lub jej marek w internecie. Brak spójnego dokumentu wywołuje chaos. Jedne działania nakładają się na inne lub wręcz stoją w opozycji do tych pierwszych. Dlatego szczególny nacisk przykładamy do opracowania strategii i spójnego, jednolitego planu działań. Wtedy nie ma zaskoczenia.

Należy również pamiętać, że nie ma mediów “tanich” ani “drogich”. Każdy cennik powinniśmy móc porównać w porównywalnych jednostkach. Kwota 5000 zł wydane w jednym medium, może być tańszą kampanią niż 2000 zł wydane gdzie indziej. Dziwne? Niekoniecznie – jeśli w pierwszym przypadku dotrzemy do 10 000 odbiorców reklamy a w drugim do 1000 to oznacza, że za pierwszym razem jeden odbiorca kosztował nas 0,5 zł, zaś w drugim – 2 zł a zatem czterokrotnie więcej.

Q: Zrobicie mi prostą kampanię internetową za X zł?

O: Nawet proste z pozoru kampanie mogę być bardzo skomplikowane w założeniach. Kiedy zaś znamy odgórnie kwotę mogą okazać się niemożliwe w realizacji. Dlatego na tak postawione pytanie odpowiemy “tak, ale…” i wspólnie z Klientem rozpoczniemy proces analizy problemu z którym tak naprawdę przyszedł.

Z własnego doświadczenia wiemy, ze nawet ponowna analiza sytuacji marketingowej firmy prowadzi do nowych odkryć. Skutkiem takiego podejścia jest wyjście poza przyjęty wcześniej schemat i zaskoczenie odbiorców czymś nowym. Zdarza się, że proponowane rozwiązanie okaże się tańsze niż poprzednio stosowane.

Q: Czy jak zrobię wszystkie materiały sam to będzie taniej?

O: Niestety nie jest to takie oczywiste. Owszem koszt materiałów dodatkowo obciąży budżet kampanii ale z drugiej strony stoimy na stanowisku, że wizja i plan na kampanię od początku do końca musi pochodzić z jednego źródła (być jednego autorstwa). Wtedy możemy w pełni ponosić odpowiedzialność za efekty swoich działań.

My pracujemy w modelu: analiza – strategia – plan działań – materiały – kampania – ponowna analiza i ocena efektów. Wyrwanie jednego elementu z tego procesu burzy jego liniową strukturę i rozmywa odpowiedzialność.

zapytanie ofertowe

Chciałbyś poznać nasze pomysły? Zostaw kontakt do siebie.
Odezwiemy się i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc. Odpowiemy na KAŻDE pytanie.