Celem naszych działań jest wzrost ruchu na stronie poprzez wzmacnianie obecności w wyszukiwarce Google na wszystkie frazy związane z Państwa biznesem.
Dzięki takiemu zabiegowi maksymalizujemy zasięg dotarcia do Państwa potencjalnych klientów.
Chodzi o to, żeby trafić do klientów którzy wpiszą najróżniejsze frazy powiązane z Państwa branżą.
Nie zamykamy się na wygenerowanie kilku/kilkunastu słów w TOP 10 – otwieramy możliwość wygenerowania wartościowego ruchu na stronie poprzez dążenie do:
– maksymalizacji ilości wyświetleń linku w Google
– maksymalizacji ilości słów kluczowych na który widoczny jest serwis
– maksymalizacji ilości słów kluczowych w TOP 10
– maksymalizacji klikalności (CTR)
W ramach współpracy podejmujemy szereg działań prowadzących do celu, m.in.:
I. Optymalizacja strony:
- analiza obecnego stanu strony w zakresie jej poprawności pod kątem pozycjonowania
- instalacja narzędzi analitycznych jeśli ich niema (Analytics i Google Search Console) – zbierają dane dotyczące parametrów wyświetleń strony (m.in. z jakich słów wchodzą użytkownicy, jakie treści przeglądają)
- stworzenie szerokiego wachlarza słów kluczowych – analizujemy zakres usług firmy oraz konkurencji i tworzymy pod ich kątem listę rozbudowanych fraz (tzw. długi ogon) – stworzenie dużej liczby fraz kluczowych opartych na ogólnych frazach (long tail)
- analiza strony pod kątem słów kluczowych – Analizujemy czy strona jest dobrze skonfigurowana biorąc pod uwagę słowa na które chcemy pozycjonować stronę
- wprowadzenie koniecznych poprawek w kodzie strony (jeżeli będziemy mięli dostęp) lub zalecenie poprawek m.in. w zakresie tytułów, nagłówków, meta tagów, atrybutów grafik, struktury linków wewnętrznych na stronie.
- analiza treści zawartych na stronie oraz rekomendacje zmian pod kątem pozycjonowania – sprawdzamy aktualny stan tekstów na stronie pod kątem fraz kluczowych na które pozycjonujemy serwis i rekomendujemy zmiany
II. Działania zewnętrzne:
- dodanie strony do znaczących katalogów (m.in. onet, wp oraz katalogi branżowe)
- analiza obecnych linków prowadzących do strony i optymalizacja – analiza pod kątem poprawności aktualnego zaplecza linkowego prowadzącego do Pana serwisu i optymalizacja (w niektórych przypadkach odpięcie negatywnych linków jeżeli takie znajdziemy)
- rozbudowa zaplecza – uzupełnienie zaplecza linków tematycznych prowadzących do Państwa strony poprzez:
- umieszczenie linków na istniejących stronach, serwisach, blogach itp.
- tworzenie nowych płatnych artykułów na temat Państwa branży/produktów na stronach tematycznych
III. Bieżąca analiza wszystkich parametrów i optymalizacja – Pozycjonowanie to stały proces z uwagi na ciągłe zmiany w algorytmach google
IV. Raportowanie parametrów (co 4 tygodnie)
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.