Mediashare zajmie się marką Rapala

Z ogromną radością informujemy, że Mediashare zajmie się promocją nowego portfolio produktowego marki Rapala należącej do koncernu Rapala / VMC Corp. na polskim rynku. Marka Rapala jest od wielu lat znana polskim klientom jednak, od przyszłego sezonu (2017) wprowadza dużo szerszy zakres produktów. Obok wiodących dotąd przynęt spinningowych (woblery) pojawią się wędki i kołowrotki nieobecne na europejskim rynku.

W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano produkcję materiałów video (video marketing) w postaci cyklu klipów, specjalne działania na platformach społecznościowych, promocję graficzną oraz content marketingową na portalach specjalistycznych oraz działania o charakterze wirusowym (viral marketing). Dodatkowo Mediashare zajmie się wsparciem na imprezach wystawienniczych – targi Rybomania 2017.

Projekt pierwotnie zaplanowany jest na okres 8 miesięcy i zakończy się z szczycie sezonu – tj. połowie 2017 roku.

 

 

 

Share: facebook twitter google+

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *